Irannews

blacklion - Newspaper from Iran -

Published in Iran - Political debates and analysis - 05 Nov 2018 14:09 - 12

با سلام و عرض ادب

هر سلامی خداحافظی دارد  مهم آن است که بتوان خاطرات درست و خوب را در ذهن ها نگه داشت و بدی ها را جبران کرد. بعد از گذشت سی روز از بازی و برگذاری اولین انتخابات مجلس وقت ما هم تمام شد و سکان هدایت ایران را به شخصی با قدرت و به رای شما واگذار می کنیم.
هر چند از این جا به بعد نیت ، نیت خودستایی نیست و فقط هدف بیان فعاليت بنده به همراه سایر اعضای وزرا که کمک کردند ایرانی بهتر را بسازیم. امید است ایران نو پا به سیر پیشرفت خودش ادامه دهد. 

خب برای شروع باید از مهمترین پتانسیل بازی یعنی بونس ها حرف بزنم. ما توانستیم بونس خانه را 100% کنیم و بونس های اسلحه و فود را به ترتیب به 80% و 60% برسانیم به علاوه دادن وام برای ساخت کارخانه و ارتقاع زمین های تمرین از کارکرد های این دولت بوده است.
از کار هایی که این دولت در ضمینه نظامی انجام داده است حذف امریکا از منطقه ، امنیت بخشیدن به منطقه از جمله کار های دیگر جذب بازیکنان ترکیه، کسب مقام فرماندهی اروپا،کنترل بازار ارز، کاهش قیمت مواد اولیه، دادن فود دولتی،کمک برای ساخت میسل،ایجاد گارد جاویدان ، هماهنگی اردرهای کشوری و دادن تجهیزات به اعضا گارد، برقراری رابطه با گرجستان بعد
از حذف ترکیه و امن کردن بخش های شمالی جایگزینی بوسنی به عنوان متحدی جدید
دفاع از حق کشور در اتحاد و گرفتن اردر برای کشور.


باهوشیاری بسیار ما پایتخت کشور را به نقطه ای امن در کشور از لحاظ نظامی انتقال یافت.
به دست اوردن بونس اهک و گرانیت که از بونس های کم یاب بازی هستند یکی از دستاورد های بزرگ دولتمردان ما هستند

در بخش آموزشی هم مقالات آموزشی ای برای تازه
واردین ارائه شد.

پیروزی در %۹۰ جنگ ها و انقلاب هایمان به کمک ملت کاری ارزشمند برای همه ما از جمله دولت است
این دوره تیم دولت لایحه هایی  به مجلس ارائه داد شامل تغییر سی پی به دلیل نداشتن لایحه، دادن وام برای ارتقا کارخانه و زمین تمرین، دادن لایحه به مجلس برای پرداخت حقوق به وزیرهای کابینه از دوره بعد دولت.
شاید بشود گفت این دولت اولین دوره کار اموزی این بازی را به راه انداخت در زمینه اقتصاد.
 ما در این دوره کوتاه دو کاندید دیگر برای دریافت پست 
sofa
 در اتحاد و  برای  فرمانده اتحاد  که اولین نماینده رای نیاورد و حمایت نشد توسط اتحاد به دلیل کمبود وقت برای هماهنگی و تعویض وزیر دفاع ایران به دلیل ترک بازی به صورت کاملاغیرمنتظره دومی هم رای اورد که آنهم یهو بازی رو ول کرد و رفت(اکانت (rezaderaz)) و به این دلیل ما یک روز کامل را بدون وزیر دفاع بودیم و آن روز را از دست دادیم و نتوانستیم درآن زمان در اتحاد پستی دریافت کنیم.
خب در اخر مقاله هم از کادر بسیار زحمتکش دولت که در این دوره من را کمک کردند تشکر ویژه میکنم. 
در آخر عکسی از دور نمای مناطق ایران در این دوره

http://uupload.ir/files/hj1j_screenshot_20181106-020932.png

مرسی ک مطالعه کردید
Blacklion

Support

ZiZi2pingblackli0nbeautygirlvolcanom

Comments (12)

o7
خدا قوت
احسنت
07
خسته نباشید
خسته نباشید به دوستان عزیزی که در این دوره کمک حالم بودن و با هماهنگی اون ها تونستیم به این موفقیت ها برسیم...قطعا کم کاری های هم بوده و شاید بعضی دوستان رو اذیت کرده باشه که امیدوارم دوستان به بزرگی خودشون بر ما ببحشن....باور کنید در 20 روز دستیابی به چنین قدرتی اسان نبوده و نیست...به امید موفقیت های بیشتر در اینده
موفق باشید o7
دم همگی بچه های دولت گرم.کم و کاستی هایی وجود داشت ولی به بهترین شکل جبران شد.بهترین شرایط رو فعلا در منطقه و روابط بین الملل داریم.
o7
o7
لطفا ارز هایی که مونده رو به خزانه برگردونید
@amirhossein جان به همین راحتی نیست ما باید اول خزانه رو به مجلس تحچیل بدهیم بعد از اتمام کار خزانه رو به دولت بعد بسپاریم شکیبا باشید