Prasasti

Remps - Newspaper from Indonesia -

Published in Indonesia - Political debates and analysis - 06 Jan 2019 22:19 - 9

EN

My name is Remps, and I have been voted as the only presidential candidate for Jan 2019 period. I have never been involved in the politic of any games like this because I am not very keen on taking extra responsibilities. A small background about me, I have played this sort of games since 2009 on and off. My most significant experience in this kind game was an active member of a small political party. As we all are aware now, political roleplaying is dead due to many reasons. But, a nation still needs a leader, and I have been requested to take the mantel, so here I am.


Who is part of the cabinet? 
Nobody, perhaps. Or at the very least we might not require it. As I mentioned above, political roleplaying is dead. But, if anyone is interested in "How the backstage is operated." You can contact me, and we can work something out.

Is Indonesia going to be run like normal?
If by normal means as it has been since the start of day 1 of erev2 then yes.

What is your program?
I have none, other than keeping our work and good relation with our friends and allies. Hopefully, we can remove the USA from Asia with help from Irregular Militia and restore Taiwan's regions as well.That is all my message to the citizen of Indonesia. Have a good day.

Regards,

Remps.

-----
ID

Nama saya Remps, dan saya telah terpilih sebagai satu-satunya kandidat presiden untuk periode Januari 2019. Saya tidak pernah terlibat dalam politik game seperti ini karena saya tidak terlalu tertarik untuk bertanggung jawab. Latar belakang tentang saya, saya telah memainkan game semacam ini sejak 2009 on dan off. Pengalaman saya yang paling signifikan dalam permainan semacam ini adalah anggota aktif dari partai politik kecil (AoI). Seperti yang kita semua ketahui sekarang, roleplaying politik sudah mati karena banyak alasan. Tapi, sebuah negara masih membutuhkan seorang pemimpin, dan saya telah diminta untuk mengambil mantel kepemimpinan, maka sambutan ini dituliskan.

Siapa yang menjadi bagian dari kabinet?
Mungkin tidak ada. Atau setidaknya kita mungkin tidak membutuhkannya. Seperti yang saya sebutkan di atas, permainan peran politik sudah mati. Tapi, kalau ada yang tertarik dengan "Bagaimana backstage dioperasikan." Anda dapat menghubungi saya, dan kami dapat menyelesaikan sesuatu.

Apakah Indonesia akan berjalan seperti biasa?
Apabila maksud dari "seperti biasa" itu sama dengan hari-hari awal erev2, jawabannya iya.

Apa program kamu?
Saya tidak punya apa-apa selain menjaga pekerjaan dan hubungan baik dengan teman dan sekutu kita. Mudah-mudahan, kita dapat menghapus AS dari Asia dengan bantuan dari Irregular Militia dan mengembalikan wilayah+koloni Taiwan juga.Itu saja pesan saya untuk seluruh warga negara Indonesia.

Semoga hari kamu sekalian menyenangkan.

Salam,


Remps.

Support

Arcticmrrasyidmrrasyidmrrasyidmrrasyidmrrasyidmrrasyidmrrasyidmrrasyidmrrasyidmrrasyid

Comments (9)

о7
o7
o7
good luck restoring Taiwan s regions... oh wait... there is already a NAP for that Laugh
Siap laksanakan ndan o7
Peace agreement betweenness taiwan and USA has been negotiated. Taiwan will get all of its regions back Cheeky
o7
o7
o7